میدانم که زمین لایق ماندنت نبود.......
شهیدبهشتی:
کسی که برخودش وهوسهایش حاکم شودآزادمردوآزادزن است
چه جیزبهترین حاکمیت رامی دهد؟
عشق به خدا...
ایمان به خدا...
اسلام...
دربرابرخداوخواست خداتسلیم بودن...
حق راحق رابرخویشتن حاکم ساختن
نتیجه اش حاکمیت برخویشتن است
دل قوی دارید
باخداباشید
باخدابمانید
باخداباشیدوباخدابمانیدوباورداشته باشید
تاوقتیکه باخداهستیدخداشماروتنهانمیگذاره.
+ نوشته شده در چهارشنبه پانزدهم تیر ۱۳۹۰ ساعت 14:2 توسط انریکو
|